29.11.2011

Skinnskjørt


Dette fantastiske skinnskjørtet kjøpte eg på Fretex for ei lita stund sidan..Kosta ca 80 kr. Det var i utgangspunktet rundt 30 cm lengre, men eg ville ha det litt kortare. Skinn er genialt å klippe i pga at det er lett å klippe beint, og at kantane ofte helt seg heilt fine utan at ein treng å sy dei opp. Det einaste eg måtte gjere med dette skjørtet var å sy litt nede i alle sømmene, slik at det ikkje rakna. Dette er eit av mine favorittplagg, og passar supert inn i dagens motebilete både med tanke på form, farge og stoff!

5 kommentarer:

  1. DETTE antrekket DIGGA eg !! Har et lignendes i rødt, kjøpt på fretex såklart. Der minte du meg på det :-) Klemmen

    SvarSlett
  2. Det var helt knall, Susann! Du er kjempeinspirerende, det klør i fingrene etter å ta fram symaksinen!

    SvarSlett
  3. Tusen takk:) Måle mitt e å inspirera, so da hørtes veldig bra ut:)

    SvarSlett
  4. Det blir ikke for tykt å sy skinn med vanlig symaskin?

    SvarSlett