01.12.2011

Antrekk til julebordet for 100 kr..





Eg skal ikkje på noko julebord denne helga, men reknar med at andre skal, så her er litt inspirasjon. Det er mest vanleg å stille i svart på julebord og liknande, noko eg og gjer for det meste, men fargar er også lov! Det er kjekt med litt variasjon, så i dag vil eg vise eit litt mindre tradisjonelt antrekk.  

Denne flotte kjolen har eg arva av mormora til min mann..Eg trur faktisk ho har laga den sjølv! Øredobbane og armbandet har eg laga. Skoa har eg fått av ei god veninne. Beltet kosta 10 kr på ein bruktbutikk. Clutchen kosta ca 30 kr på Fretex. Strømpeboksa rundt 60 kr på sal på Kappahl. Eg har med andre ord berre betalt rundt 100 kr for alt..ikkje verst!

11 kommentarer:

  1. Det skal ein sei ! Likte veldig godt formen på kjolen !!
    Eg merke at fretex i bergen er sykt mye billigare enn her i stavanger. Eg trur eg må ta turen opp snart...hahaha. Stor klem

    SvarSlett
  2. :) Ja da e mulig, men prisane har dessverre økt ein god del da sista åre her og..Nokken av dei plaggena eg har vist t no i bloggen kjøpte eg i fjor, so da kan vera grunn t at dei e litt billigare...men variere litt i dei forskjelige butikkane då..:)

    SvarSlett
  3. Så utrolig stilig, Susann! Du er veldig flink til å kombinere ting. Likte dette kjempegodt, og det er jo helt utrolig at hele antrekket koster så liten. Fantastisk! :D

    SvarSlett
  4. Artig å se at du får noe ut av kjolen som var lagt vekk ;) Rett og slett ordentlig stilig med det rette tilbehøret :)

    SvarSlett
  5. Kjempe fint anntrekk!!!

    SvarSlett
  6. Åååå, det er jo mormor sin kjole ja!!! Utrolig artig hva du får til :)

    SvarSlett
  7. Utrolig fint, alt sammen! Og veldig kult og inspirerende at du finner mye brukt!

    SvarSlett