14.11.2011

Trenchcoat - Før og etter.

Før
Etter
Trenchcoat er ein allsidig og klassiske jakke/ Kåpe, som nok aldri går av moten. Sjølv om modellane kan endre seg litt frå år til år, så er dette ein jakke du kan ha lenge. Dette er også ein jakke som har vore i motebilete svært lenge, og difor er lett å få tak i på ulike second hand butikkar. Her er dei ofte både rimeligare og i betre kvalitet enn dei me kjøpar i dagens butikkar. Det einaste er at desse jakkene ofte er lengre modellar enn dei som er mest vanlege i dag, difor vil eg her vise korleis det kan vere mogleg å leggje opp ein slik jakke.


Sjølv kjøpte eg denne for ca eit år sidan på Fretex for rundt 180 kr. Som de kan sjå på bileta gjekk jakka heilt ned til midt på leggen. Dette er ein lengde som er meir vanleg i år enn i fjor, og som ofte kan vere fin. Likevel likar eg framleis best den korte varianten, og er difor glad eg valde å leggje den opp. Eg hadde ikkje gjort noko liknande før, så dette er noko eg trur dei fleste kan klare ved hjelp av eit par timar, ei symaskin, eit måleband, nokre knappenåler og litt konsentrasjon.. Trenchcoaten hadde ein lang splitt bak, så denne gjorde det lett for meg å ta ei side om gangen, slik det kan sjå på det eine bilete. Eg målte opp den ca lengda eg ville ha, sette i nåler, og prøvde den på for å sjå om eg var fornøgd. Deretter klippte eg av ein del av lengda, men lot likevel kanten som eg sydde opp vere ganske brei i tilfelle eg skulle ønskje å leggje den litt ned igjen ved ein seinare anledning (De ser den breie kanten på bileta). Eg valde også å skrå kanten litt bakover, slik at trenchcoaten er lengre bak enn framme, men dette er sjølvsagt berre smak og behag. Det er lurt å tenkje nøye gjennom korleis du vil gjere det før du byrjar på oppgåva, slik at du ikkje ender opp med å måtte gjere det heile på nytt.. Viss eg hugsar rett så brukte eg 2-3 timar på heile prosessen, og eg er svært fornøgd med resultatet! 







5 kommentarer:

  1. Susann, den der var UTROLIG fin! Genialt å legge den opp slik, jeg er enig i at det er det fineste! Nå har du jo den perfekte trenchcoat! Lucky you!

    SvarSlett
  2. Så flink du er:) Du har en fin evne til å se potensiale i ting;)

    SvarSlett
  3. Skal si du har potensiale som syerske da! Flinking! Bra resultat og bra modell! :)Du kan virkelig dette med å posere ;)

    SvarSlett
  4. Det var utrolig fint!! ser mye bedre ut etter du la den opp

    SvarSlett