01.11.2011

Metallisk!



Ein av dei nye trendane i år som eg likar svært godt er skinnande og metalliske klede og detaljar. Når det gjeldt enkelte av mine plagg klarar eg ikkje heilt å bestemme meg om eg synes dei er rare eller kule, likevel likar eg å gå med dei:) Det gjeldt til dømes denne gulljakken.. Den minnar meg av ein el an grunn om Star Wars, samtidig som den er veldig unik og kul:) Kosta 65 kr på Mamilla bruktbutikk på danmarksplass… Gensaren på det eine bilete kjøpte eg på loppemarknad i budapest for ca 10 kr. Eg har også ein til liknande gensar i frå Budapest, og ein bluse i frå Fretex, men desse to plagga må eg fikse litt på før eg kan vise dei her. 

2 kommentarer:

  1. Den genseren fra Budapest ser jo helt ut som noe man får i butikkene nå! :) Og DU er så FIN!

    Selv ble jeg litt lei av paljetter og glitter og metallisk i fjor, men ser jo at de fleste andre elsker det! Veldig mye av det rundt om kring!

    Digger gulljakken, ser for meg at en designer kunne solgt den skikkelig dyrt!

    SvarSlett
  2. He,he ja, eg har faktisk sett ei gullkåpa av Stella McCartney som minne ein del om denne jakken:)

    SvarSlett