09.02.2012

Geometrisk mønster


2012 byr på mange ulike trendar, men ein av dei er klede med geometriske figurer, som trekantar, firkantar og rektangler. Mykje mønster med andre ord!  Sjølv har eg funne desse to skjortene på to ulike second hand butikkar. Den med fargar kosta 89 kr, mens den andre kosta rundt 20 kr (trur eg). Eg ønskjer å kombinere desse plagga med eit skjørt som også har mønster, men i nøytrale fargar som svart og kvitt. Må berre skaffe meg eit slikt skjørt først, så skal de få sjå bilete av resultatet.. (Den svarte og kvite skjorta er forresten ikkje eit så veldig godt eksempel på geometriske figurar, men den har likevel eit mønster som passar godt til trenden..)

2 kommentarer:

  1. Elsker den med farger! Blåfargen kunne være veldig kul å plukke opp i tilbehør. Beundrer din evne til å se potensiale i plaggene i butikkene!

    SvarSlett
  2. Takk! Da e kjekt å høra! Veldig godt tips med blåfargen, eg likte godt den fargen sjøl, so fint å forsterka den med tilbehør...

    SvarSlett