29.02.2012

Anorakk


Sidan det er vinterferie i Bergen denne veka tenkte eg å vise nokre bilete av eit typisk tur plagg. dessverre er det berre regn her, så blir ikkje heilt den rette stemninga..   Denne anorakken er søstera mi sin, men eg har ein liknande som eg har funnet i kjellaren, arvet av ein eller annan..  Sjølv om slike anorakkar tradisjonelt sett høyrar til skiturar og liknande, brukar eg dei gjerne til kvardags. Likar dei godt! Ulike anorakkar er ofte å få tak i på ulike second hand butikkar, men pga at dei er ganske populære har dei økt mykje i pris dei seinere åra. Prisen kan likevel variere mykje i frå butikk til butikk. Det siste året har eg sett prisar frå 200-650 kr. Eg anbefaler å enten leite heime på loft og i kjellarar, eller evt ha tid til å vente på eit godt kjøp!

2 kommentarer:

  1. Kjempe tøff anorakk!!!

    SvarSlett
  2. Sånn hadde jeg, men gav den til Fretex en gang..... sånn er det...og så kommer det tilbake igjen.. men sant og si så var den nok litt trang i armene, så noen andre passer den nok bedre nå, ja :)

    SvarSlett