12.10.2011

Strikk


No merkar eg tydleg at det byrjar å bli kaldare og kaldare ute, så eg har henta fram strikkegenserane mine og liknande klede. Desse plagga er jo alltid å sjå kvar haust og vinter, men det som kanskje merkar seg ut i år er dei store strikkegenserane og vestar i strikk. Genserane kjem eg tilbake til i eit anna innlegg. På bileta har eg ein vest eg kjøpte på Fretex i molde for litt over ein månad sidan. Den kosta 79 kr.  På mine gjevnlege besøk innom ulike bruktbutikkar har eg sett fleire liknande vestar til under 100 kr, så det skal vere ganske lett å få tak i. Desse vestane passar fint inn i den 70 talls inspirerte stilen, ein stil me kjem til å sjå ein del av i haust.


Bileta er tatt heime hjå min familie på Osterøy, der me bl. a har ti høns som går rundt i hagen:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar