28.01.2012

Januarsalg!


Sidan det i Januar kan vere like rimeleg å handle i vanlege butikkar, som second hand, tenkte eg i dag å nett vise kva eg har kjøpt i år. Eg har ikkje hatt så mykje tid til å kjøpe klede, så det meste eg har kjøpt er ulikt tilbehør, som det kan sjå på bileta.. Kjolen er frå Vila og kosta 250 kr på halv pris. Veska er av merket Fiorelli, og kosta opphavleg 1200 kr, eg betalte 450, og synes det er meir enn dyrt nok. Alle armbanda  og øredobbane er frå Accessories og var på 70 % sal. Kosta rundt 20-30 kr stk.. Håpar de har ei flott helg!

2 kommentarer:

  1. Så gøy med salg! Kjolen ser nydelig ut, og vesken også! :D

    SvarSlett
  2. Kjempesøt kjole og fin veske. Liker også godt tilbehøret. Liker blonder og litt rocka tilbehør! Du er flink til å finne!

    SvarSlett