20.10.2011

Dyreprint




I år som i fjor er forskjelleg dyreprint in. Dette er ein trend som eg likar godt, i alle fall i passeleg mengde.  Denne genseren likar eg svært godt! Den var i utgangspunktet ein alt for stor knelang kjole som  eg kjøpte på ein bruktbutikk for ca 90 kr. Mønsteret var fint, og kvaliteten på stoffet var godt, så eg håpte eg kunne klare å gjere den om til ein genser.. Noko som var ganske lett. Eg er nemleg ikkje nøye på rette kantar, så det einaste eg har gjort er å klippe til rett lengde. Du treng ikkje bruke måleband, men det kan vere lurt å klippe litt og litt, sidan det er kjedeleg om genseren blir altfor kort. Ser no på bileta at eg kanskje vil klippe den bitte litt kortare:) Eg likar også godt når genserane er litt lengre bak enn framme.. Eg har heller ikkje brukt tida på å sy opp kantane, men viss dei etter kvart blir for stygge må eg kanskje gjere det…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar